Search found 3957 matches

by Zweq
31 May 2003, 07:57
Forum: Replays and times
Topic: I was so close doing it...
Replies: 26
Views: 3026

i don't know if i should say this, but
my time in QR is sucky 40:xx and i had "good" drive yesterday.
would have got 37:85, but the damn 2nd apple missed with few pixels.
SUX! :evil:
by Zweq
29 May 2003, 18:23
Forum: Replays and times
Topic: do you have a höyled top-10?
Replies: 1187
Views: 159184

YES I DID IT TOO :D Level 21, Hangman: 00:14:65 Zamppe 00:14:85 Zamppe 00:14:86 Zamppe 00:14:87 Zamppe 00:14:88 Zamppe 00:14:90 Zamppe 00:14:90 Zamppe 00:14:92 Zamppe 00:14:92 Zamppe 00:14:92 Zamppe this used to be very very hoyled but...........
by Zweq
28 May 2003, 13:01
Forum: Advertising
Topic: New teams and members
Replies: 1362
Views: 168815

okay me (zweq) and juzam gonna leave TTT

we gonna found own team so that's all :)
name gonna be maybe ÐT
by Zweq
28 May 2003, 11:40
Forum: General
Topic: Should there be a 0lp 2
Replies: 35
Views: 2221

Juble wrote:if internals---> externals where lets say on a personal site would they be played as much :?
maybe not.
anyway, 0lps are in moposite, but only few plays those.
internals are just so famous/popular/legendary ok 8)
by Zweq
28 May 2003, 08:20
Forum: General
Topic: Should there be a 0lp 2
Replies: 35
Views: 2221

i think there is enough levpacks. already 0lp, lost internals, Alp, old school, Rlp etc. why to make new levpack because always happens same thing that ppl gots bored. enough is enough. useless to make whole new levelpack because they'll never be as hoyled as internals. internals are just legendary....
by Zweq
28 May 2003, 08:11
Forum: Replays and times
Topic: Announce here when you´ve broken a minute limit in tt!!!!
Replies: 3402
Views: 335007

xp wrote:Get under 41 last day.

Turnaround 39,95 get me under :D
xp, nice.
soon 39mins club! :wink:
by Zweq
26 May 2003, 08:09
Forum: Replays and times
Topic: What level will be the first under 12 sek?
Replies: 73
Views: 8453

serpents goes under for sure, but upside down and zig zag gonna be tough :?
by Zweq
25 May 2003, 20:50
Forum: General
Topic: WR stories
Replies: 52
Views: 6050

heh, actually i really understand dz :) when i was inventing style to serpents tale and finally found very good one, i didn't much think about getting wr just under 1:00 was goal. anyway i didn't make under 1:00 :? wr was pretty easy anyway islands in the sky story :) heah funny story i think i just...
by Zweq
25 May 2003, 20:21
Forum: General
Topic: Kuski quotes, everyone has them!
Replies: 31
Views: 2848

always i ask something from abula he says

"puuh" , "jooh" or "juuh" :?
by Zweq
24 May 2003, 16:28
Forum: Replays and times
Topic: Guessing WR TT drop !
Replies: 294
Views: 40641

bowling maybe under 1:00
6 wrs
2:85
by Zweq
23 May 2003, 20:11
Forum: General
Topic: Nvidia drivers
Replies: 39
Views: 4417

yep karlis. you're right
my monitor supports 85hz in 640x480 and 60hz in 1024x768
by Zweq
23 May 2003, 18:02
Forum: Replays and times
Topic: New WRs
Replies: 4084
Views: 409404

thx guys!
after all just needs good brutal and much speed
:)
by Zweq
23 May 2003, 08:54
Forum: General
Topic: Nvidia drivers
Replies: 39
Views: 4417

so it matters what refresh rate using?
i have always used 60hz because my montior doesn't support better 8O
is this big deal???
i mean can i get wrs more easily if i use 120hz? :?
by Zweq
20 May 2003, 20:20
Forum: Replays and times
Topic: Announce here when you´ve broken a minute limit in tt!!!!
Replies: 3402
Views: 335007

i knew that there is god up there somewhere (i found hidden elma folder)
:beer:
by Zweq
20 May 2003, 19:43
Forum: Replays and times
Topic: Announce here when you´ve broken a minute limit in tt!!!!
Replies: 3402
Views: 335007

muahmuah!
at least i'm trying to quit
i deleted mirc (stupid) i zipped all elma recs, levs and state :)
and here i am :(
reading some stupid posts of mopolauta because i can't irc :P
this is not the way to quit elma :(
WHAT IS IT?!?!?!
by Zweq
20 May 2003, 15:19
Forum: Replays and times
Topic: do you have a höyled top-10?
Replies: 1187
Views: 159184

yeap now i can show this Level 5, Uphill Battle: 00:20:82 Zamppe 00:20:86 Zamppe 00:20:86 Zamppe 00:20:89 Zamppe 00:20:89 Zamppe 00:20:92 Zamppe 00:20:93 Zamppe 00:20:99 Zamppe 00:21:00 Zamppe 00:21:00 Zamppe blaah not even under 20:80 :roll:
by Zweq
20 May 2003, 14:09
Forum: General
Topic: Is Psy = Sergei Bubka
Replies: 13
Views: 2371

OMG! 8O
I KNEW IT!!!
by Zweq
20 May 2003, 14:03
Forum: Replays and times
Topic: Announce here when you´ve broken a minute limit in tt!!!!
Replies: 3402
Views: 335007

OMGOMGOMGOMG!
it happened :lol: :D :lol: :D
sadkkofkfoe
*krhm*

anyway labyrinth took me under
:)

Level 17, Labyrinth:
00:56:62 Zamppe

(if somebody don't know i got under 39)
by Zweq
20 May 2003, 14:01
Forum: Replays and times
Topic: New internal times
Replies: 14698
Views: 1052815

YEAH! UNDER 39 and here times that took me under

Level 17, Labyrinth:
00:56:62 Zamppe

Level 46, Bowling:
01:02:55 Zamppe
:lol: :D :lol: :D
by Zweq
20 May 2003, 12:04
Forum: Replays and times
Topic: Announce here when you´ve broken a minute limit in tt!!!!
Replies: 3402
Views: 335007

yep!
TTT's TT is now under 39
me is the happy :D
38:59:96

i hope i'll post here later today :wink:
by Zweq
18 May 2003, 15:30
Forum: General
Topic: hoyling your own WRs
Replies: 23
Views: 2368

actually i'm trying to make 2 perfect wrs at the moment 8)
you can guess the levs.......
by Zweq
17 May 2003, 16:20
Forum: General
Topic: Which teams is alive??
Replies: 20
Views: 2401

Team: TTT = The triumph team

Members: Laser, FatherGod, Mz, Zweq, Juzam

Nationality: Finnish

Team TT: 39:03

Team HP: http://www.thetriumphteam.tk/
by Zweq
17 May 2003, 13:11
Forum: Replays and times
Topic: do you have a höyled top-10?
Replies: 1187
Views: 159184

i didn't find any sick hoyled but here are some.... Level 15, Serpents Tale: 01:01:62 Zamppe 01:01:91 Zamppe 01:02:06 Zamppe 01:02:36 Zamppe 01:02:48 Zamppe 01:02:48 Zamppe 01:02:68 Zamppe 01:02:73 Zamppe 01:02:88 Zamppe 01:02:94 Zamppe Level 37, Jaws: 00:55:95 Zamppe 00:57:65 Zamppe 00:57:68 Zamppe...
by Zweq
17 May 2003, 13:00
Forum: Replays and times
Topic: Guessing WR TT drop !
Replies: 294
Views: 40641

SO EZ! 8)
6 wrs and 1:01
by Zweq
14 May 2003, 16:42
Forum: Polls
Topic: Kuski of May 2003
Replies: 66
Views: 12812

abula and mp i see your point :(
that's strange
by Zweq
12 May 2003, 18:16
Forum: Replays and times
Topic: How much would you give for a rec of your choice ?
Replies: 25
Views: 3766

irks 45:28 in headbanger ......let's say 2 euros :)
cloud's spiral is interesting.... 50 cents :)
Cloud is it deal? :)
by Zweq
12 May 2003, 18:11
Forum: General
Topic: New styles? Hoylas please test them :)
Replies: 1058
Views: 143424

According to Jalli, you can also drive the start with the normal style, and bounce up to the apples. And yep, the second bounce is ez. It might be possible to just jump, not bounce, by the last apple. i think bounce style is better to get those 2 apples not hang style :? but that style maybe gonna ...
by Zweq
10 May 2003, 19:56
Forum: General
Topic: [program] Lgr-loader beta
Replies: 29
Views: 3807

it worked in my win 98 and i haven't found any bugs yet...... :)
by Zweq
10 May 2003, 19:52
Forum: Replays and times
Topic: Guessing WR TT drop !
Replies: 294
Views: 40641

hmm this time i say
1:04
ok 8

edit i guess 5 new wrs
by Zweq
10 May 2003, 16:58
Forum: Replays and times
Topic: Guessing WR TT drop !
Replies: 294
Views: 40641

hmm this time i say
1:04
ok 8)
by Zweq
8 May 2003, 15:44
Forum: Polls
Topic: Kuski of May 2003
Replies: 66
Views: 12812

this is very hard decision once again everyone of them deserves to win, but this time my vote goes to zsolt because new style in flat track is insanity 8O if i would have 2 votes, 2nd vote would have gone to mr or skint0r mr because he invented wonderful quick round style skint0r because he makes fa...
by Zweq
8 May 2003, 13:12
Forum: Replays and times
Topic: New internal times
Replies: 14698
Views: 1052815

some new times:

Level 2, Flat Track:
00:15:43

Level 22, Slalom:
00:40:74

sucky slalom :cry:
by Zweq
4 May 2003, 21:10
Forum: Replays and times
Topic: Guessing WR TT drop !
Replies: 294
Views: 40641

hahaha :D
i just putted some numbers what came up my mind :lol:

maybe i should try lottery :wink:
by Zweq
3 May 2003, 22:04
Forum: Replays and times
Topic: Guessing WR TT drop !
Replies: 294
Views: 40641

magnus i haven't improved Serpents tale :(

but my guess is 1:58
by Zweq
3 May 2003, 13:07
Forum: Polls
Topic: Kuski of year 2002
Replies: 31
Views: 10456

i voted for toringe
by Zweq
1 May 2003, 17:26
Forum: Replays and times
Topic: Ever improved your single record in the multiplayer mode?
Replies: 20
Views: 2756

sveinr heh yeah! :)
but i kinda made those times on purpose
by Zweq
1 May 2003, 17:20
Forum: Replays and times
Topic: Which WR do you think Is the best now/ever?
Replies: 78
Views: 10206

i'd say that impossibillisest wr is toringes loop de loop!
it can't be beaten i think. i have heard that he uses moporecs style
INSANE!! 8O
by Zweq
1 May 2003, 11:38
Forum: Replays and times
Topic: New internal times
Replies: 14698
Views: 1052815

newest times:

Level 2, Flat Track:
00:16:03

Level 7, Hi Flyer:
00:34:12

Level 23, Quick Round:
00:40:41

Level 39, Haircut:
00:41:56

Level 42, Enduro:
00:50:25
by Zweq
30 Apr 2003, 17:27
Forum: Replays and times
Topic: Ever improved your single record in the multiplayer mode?
Replies: 20
Views: 2756

this has happened to me 5 times (or more) ENIGMA i had 00:22:87 in single and i made 00:21:39 in multi :( SINK i had 00:33:03 in single and i made 00:32:96 in multi :( THE STEPPES i had 00:12:94 in single and i made 00:12:84 in multi :( HEADBANGER i had 00:51:17 in single and i made 00:48:35 in mult...
by Zweq
28 Apr 2003, 15:28
Forum: Replays and times
Topic: new quick time wr.
Replies: 31
Views: 5190

ye 39:45 is only 08:80 better than my time :roll:
by Zweq
28 Apr 2003, 15:24
Forum: Replays and times
Topic: TorInge's Curvaceous WR
Replies: 7
Views: 1620

i know one bounce which might be faster, but not one second....
by Zweq
28 Apr 2003, 15:22
Forum: Replays and times
Topic: Hill legend WR!
Replies: 14
Views: 2472

well i think that there is just fucking fast turning bounce or something 8O
by Zweq
26 Apr 2003, 21:59
Forum: Replays and times
Topic: When will the WR TT reach under 38?
Replies: 38
Views: 4420

hmmm it might be that nobody reaches under 38 in single tt
it's pretty impossible

but if somebody will make it someday it might be even year 2005
by Zweq
26 Apr 2003, 21:45
Forum: Non-Elma related discussion
Topic: What computer games you're playing?
Replies: 640
Views: 72709

best games ever i have played are 1. civilization 3 and 2 2. Fallout 1 and 2 3. diablo (omg this could really rox in online) yeah that's it :P some other games i have played much (in order they came up in my mind) : Mafia, Medal of honor, deus ex, red alert, simcity 4 and many more i don't even reme...
by Zweq
25 Apr 2003, 21:35
Forum: Non-Elma related discussion
Topic: Who plays instruments?
Replies: 343
Views: 29267

i have played quitar for 3 years now and still going

i have lack of motivation :(
just gotta hope we get band with juzam( he plays quitar too)
by Zweq
25 Apr 2003, 21:31
Forum: Non-Elma related discussion
Topic: Who has the coolest nick
Replies: 94
Views: 7016

i like deadelous (i hope this is written correctly)
because in deus ex there was character called deadelous
and i have played that (almost) two times through
by Zweq
25 Apr 2003, 21:26
Forum: Feedback
Topic: Suggest people to kuski of month polls
Replies: 601
Views: 105754

zsolt and mr to next KOM!
by Zweq
25 Apr 2003, 21:18
Forum: Replays and times
Topic: TorInge's TT...
Replies: 26
Views: 3539

what do you mean dying? don't blame me :cry:

and who said i'm superstar?

just abula's idea.......
by Zweq
25 Apr 2003, 17:53
Forum: Replays and times
Topic: TorInge's TT...
Replies: 26
Views: 3539

hmm looks like ppl is excepting much from me :)
my current goal is to go under 39 before summer
and then we will see how far toringe is :)

BUT toringe is madass shitass and he's tt is 38:56 or smth without making that new quick round style. WOW! :)
by Zweq
24 Apr 2003, 16:30
Forum: Replays and times
Topic: New internal times
Replies: 14698
Views: 1052815

hey ramone!

what kind of style are you talking about? :P