[FIN] ongelma voltti

Before starting a new topic read Moposite's Help and earlier topics. Note: this forum is for Elma problems, not Moposite.

Moderator: Moporators

Post Reply
hugo

[FIN] ongelma voltti

Post by hugo »

elikkä mä tiiän että kun painaa vasenta ja oikeaa näppäintä yhtä aikaa niin lähtee voltti pyörimään nopeampaa oikeaan suuntaan.. mutta miten on mahdollista että tämä lähtee pyörimään suoraan kuten twin peaksin, over and under ja trick aboundin mopo rekeissä, iha aluissa... mä en vaan millään saa esim. over and underin alussa lähtemään sitä volttia suoraan....voisiko joku ystävällisesti neuvoa että miten se tapahtuu :wink: :wink:
User avatar
dz
first 39tt
Posts: 3749
Joined: 19 May 2002, 15:16
Team: FM
Location: Finland
Contact:

Post by dz »

Mee tälle sivulle ja hae itelles joko "unoffical 1.11hb patch" tai "beta 1.2 patch". Niissä saa conffattua että se tekee sen "supervoltin" erikseen omasta napista.
kolpakko
Beginner kuski
Posts: 1
Joined: 21 Sep 2003, 15:28

Post by kolpakko »

voisiko joku opastaa conffauksen oikeen rautalangasta vääntämällä, kun ei onnistu
User avatar
Karlis
Höylä Optimus
Posts: 1081
Joined: 26 Jun 2002, 09:11
Location: Hellsinki

Post by Karlis »

yli kun otat vaikka ton 1.11hb ja pistät ne tiedostot elma kansioon, sen jälkee käynnistät elmaconf.exe, otat sen Alovolt P1 keys ja se kysyy näppäimiä ni se kysyy eka "Rotate Left?" johon painat sitte sitä näppäintä jota käytät pelissä vasemmalle pyörimiseen esim nuolinäppäimistä <- näppäin, sen jälkee se kysyy että "Rotate Right?" sitte siihe laitat sen mitä käytät oikeelle pyörimiseen, näitten kahden vaikean kysymyksen jälkeen se kysyy että minkä näppäimen haluat "alovoltiksi" eli mistä näppäimestä haluat että moposi tekee kyseisen liikkeen, tämän näppäimen joudut iha itse valitsee.

näitten jälkeen varmista että disable for P1 kohdassa ei ole rastia

jos löytyy käyttö alojarrulle ja reccien kelausnäppäimille niin ne voit myöski määrittää samassa ohjelmassa, kysy lisää jos ei onnistu
Tomorrow's Lucky Run Solutions Today
Flowertouching Men
Image
User avatar
Jeppe
39mins club
Posts: 324
Joined: 25 Jun 2003, 17:37

Post by Jeppe »

kyllä kalle tietää.Iso kalle opettaa :P
Post Reply